tiistai 19. tammikuuta 2016

Kertoo, että entisten muslimien videolla oli julkistettu useiden entisten muslimien syitä islamista luopumiselleen

Britannian entisten muslimien neuvosto oli Pariisin terrori-iskujen jälkeen julkistanut videon, jossa useat entiset muslimit olivat kirjoittaneet kantamalleen paperilapulle syyn luopumisestaan. Video on osa sosiaalisessa mediassa suuria seuraajamääriä saanutta #ExMuslimBecause -kampanjaa. Sillä kehotetaan islamilaisen maailman toisinajattelijoita ympäri maailmaa astumaan esiin.

Islam on Arabian niemimaalla 600-luvulla jKr. syntynyt uskovaistensa elämää tarkoin säätelevä uskonto ja vihaideologia, joka kannattaa pyhää sotaa uskontoa kannattamattomia vastaan.

Listaan tähän kaikki videossa esitetyt syyt islamista luopumiselle:
  • Kaikki muslimit tulevat olemaan #exmuslimeja.
  • En petä itseäni.
  • Olen nainen!
  • pekoni
  • En ole kuin vanhempani, uskon logiikkaan.
  • Sain tarpeekseni järjen korvaamisesta pyhillä kirjoituksilla.
  • En ole tappaja.
  • Ilman sotia, sensuuria, teloituksia, imperialismia, sortoa, teokratioita ei ole islamia.
  • Olen elänyt islamilaisen hallinnon alaisuudessa Iranissa.
  • Koska löysin todellisen vapauden! Rauhaa!
  • En halunnut olla muslimi.
  • Minä ajattelen.  :)
  • Ei 72 neitsyttä minulle  :(   [näin oli sanonut siis nainen]
  • Valitsen elää niin kuin haluan ilman että uskonto tuomitsisi minua
  • Koraanin vuoksi
Voi tulla joillekin monikulturismin kannattajille kyynel silmään videosta kyllä.

Entisillä muslimeilla on Suomessa myös blogi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti